vineri, 5 aprilie 2013

Versuri Imnul Pitzipoancelor - Roxana Paulica si Bogdan Boanta

Versuri Imnul Pitzipoancelor - Roxana Paulica si Bogdan Boanta cover parodie Rihanna - Stay

As vrea sa stii ca deja mi-e foame
Oo mamaa, ce foamee
Vreau sa-mi promiti ca te duci la shawormerie
Sa-mi iei una mare sa aibe de toate
Vreau sa-mi oferi tot ce ai sunt pitzipoanca ta
Am unghii, solar si iesiri pe spinarea ta
Imi place mult sa-ti cheltui banii asta e menirea mea
Hai iubii mi-e asa fomita hai dute sa-mi iei ceva
Dute sa-mi ieiiii

Esti fripturista deja mi-am dat seama
Mereu ti-e foame asa sta treaba
Oriunde mergem tu vrei sa platesc mereu
Nu intelegi ca inghiti mult prea mult si deja mi-e greu
Nu inteleg unde incape atata cat de fripturista esti
Nu ma duc nici sa fiu al dracu poti sa ma balacaresti
Dar nu vreau sa meeeeeerg
Uuuuhuu nu te mai halescovicy
Huuuuuhu eu chiar te urascovicy

Cand ne-am combinat vroiam doar sa-mi platesti tot ce mananc si tot ce beau
Dar te-ai chitrosit si n-ai vrut si cu foamea-n gat eu totusi tot stau
Dute sa-mi ieiii
Nu vreau sa merg
Dute sa-mi ieiiii
Nu vreau sa meeerg
Du-te sa-mi iei
Du-te sa-mi iei
Du-te sa-mi iei
Chiar nu ma duc
Du-te sa-mi iei
Nu nu nu nu
Uuuuuu du-te sa-mi iei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu